Thursday, September 09, 2010

hias rumah dengan daun Kelapa

zaman dah berubah
dulu time hari raya, hepi je dapat kad raya daripada kawan.
yang hand to hand
apatah lagi yang hantar guna kan pos
dulu setiap tahun dapat, dan setiap tahun lah rasa bertuah dapat kad raya.
seyes, bangga giler dapat kad raya
rasa nak heboh satu rumah tu,
YAY!! aku dapat kad raya
pastu lekat kad raya tu kat dinding rumah. jadi perhiasan. show off sket dapat kad raya kan.. =D

sekarang?
semua main hantar message dalam facebook and SMS
aku sendiri pun tahun ni x hantar kad raya kat sesiapa
(p/s: ada jugak, tu pun dedication Balai Islam First College, kawan isi borang aku, aku isi borang diorg, semata-mata untuk memenuhkan kuota, haha)
siap tag2 kad raya dalam facebook. erk, actually, itu bukan 'KAD RAYA' tetapi "gambar ucapan hari raya".

kalau dah tag2 gambar dlm facebook tu. habes aku nak hias rumah aku dengan apa? dengan print out gambar tu ke?
ke nak aku gantung laptop kt depan rumah. hahahaha... kidding...


SELAMAT HARI RAYA

....

No comments: