Thursday, March 17, 2011

macam mana nak berak taik keluar macam ni?



aku sedar. post-post aku kebelakangan ni banyak yang kurang nilai-nilai kesopanan dan ketata-susilaan.
tapi taik kat atas ni comel sket.. x geli kn?? x geli kn??haaa
mcm chocolate aiskrim pun ade =)





dulu time kecik2 suka baca buku komik.
komik shin chan lah paling feveret. abang aku suka doremon, jadi aku pun terpaksa minat doremon jugak sebab komik die bnyk sangat. jadi aku terbaca, dah terminat..adehh
tapi agak best kot doremon. boleh pegi melancong mana2 guna pintu suka hati.
power rangers pun best jugak.tapi power rangers xda komik. tv je.
ye...ye...aku tawu aku keluar topik




my point is, dalam komik, diorg selalu lukis bentuk taik mcm gambar kat atas tu haa..
best gler taik bentuk camni.
aku fikir, mcmana lah orang tu berak boleh keluar taik bentuk lawa giler mcmni.
agak2 mesti gie buat gerudi time tengah berak..




korang, kalau ada masa try lah berak and buat bentuk taik mcmtu
then tangkap gambar dengan muka-muka korang sekali
nanti aku bagi duit!! and tolong ajar mcmana nak buat bentuk taik mcmni










....

1 comment:

miss aini said...

jijik lah kau ni.aiyooooo...eeeeeeew