Saturday, August 14, 2010

mata tengah tahan mengantuk

dah siap buat kerja PBL... legaa rasanya, walopun x baca pun lagi.. sekurang2nya bahan2 tu dah dicari... dan dikumpulkan... nak print je lagi..tggu kedai fotostat tu bukak jaa esok..

weekend ni semua orang nak balik rumah... yaa lah.. nak bersahur berbuka dengan family... terasa homesick pulak dibuatnya... roomate balik, ex-roomate balik, kawan sarawak celop pun balik jugak.. aku pun nak balik jugak... bukankah best kalau bapak aku betul-betul Dato'., dah lama aku minx beli tiket balik sarawak.. balik 3 hari je pun oke lah... like what i did msa aku 1st year.. uhuh..

ni post paling pendek yang pernah aku buat... kenapa aku buat pendek? sebab, tajuk post ni pun dah mengantuk, belom lagi isi nya.. hahaaha (tak lawak oke)...

dah, selamat berpuasa, dan selamat berhujung mingu

No comments: