Saturday, January 22, 2011

L




t
ension la camni
bila lagi aku ada cuti dan balek sarawak
belajar driving pun tak habis lagi ni
baru 3 kelas (satu kelas 30 minit = 1jam 30 minit in total)
cuti ada. tapi x balek sarawak.
nak wat kt sini, tapi dah bayar yg kat sana. sayang pulak dgn duit yg dah dilaburkan.



nampak gayanya
kalau cuti habis second year ni, aku tak jugak siap sampai dapat P
memang aku terpaksa redo semua2 seminar itu seminar ni...adeh...


xnak memandu lah kalau camni
nanti dah kerja, tumpang kawan kalau nk gi spital
tak pun mintak mak yang hantar (macam hantar pegi sekolah dulu2..ala...mcm x biasa pulak)
kalau dah ada GF, mintak die yg bawak kereta gi dating (sah lah lepas ni semua org bc blog aku potong nama aku jadik calon bf..haHAha)
kalau dah ada anak, mintak anak blaja memandu, pastu suruh die yg bawak kereta
tak pun, aku hire je sorang dua pemandu. haaaa....x payah lah susah2 nak amek P bagai



kawan-kawan lain semua dah ada lesen. dah merantau jauh merentasi negeri.
aku?

lepas ni join kelab loser lah
loser sebab xda lesen lagi




p/s: aku kn anak dato', jadi x perlu lesen2 ni semua. nanti driver bawak limo datang amek. kan kan kan *dah lah xda lesen, berangan pulak*












dikarang dengan penuh...urgh!!