Thursday, January 06, 2011

jom isi UPU!!

tolong cousin buat kemaskini UPU fasa 1 untuk undergrad.
teringat masa dulu-dulu buat benda alah ni.

susah gler nak cari kos yg dia nak.
bukan masalah dia. tapi website UPU tu mmg buat pening kepala.
korg masih ingat kah website UPU?
kalau kita nak buat pilihan kos. dia akan bagi kita long list of option.
sakit mata jugak nak pilih. haih. they need improvement.

takut jugak bila dibagi kepercayaan besar mcmni. tolong kemaskini.
kalau silap isi? silap letak pilihan?
ibarat masa depan kazen aku td berada ditangan aku. kalau buat silap. habis lah aku. Dan dia.
alhamdulillah. aku dah savekan printout(u know wht). dan jugak dah check lagi dan lagi kut2 ada kesilapan.
insyallah, betul seperti yang aku tengok.


lepas ni dah takda lah nak isi UPU bagai.
teringin pulak nak putar balik masa.
saat menunggu keputusan UPU keluar. dah isi no. kad pengenalan. dan tunggu page tu keluarkan keputusan. Tahniah! anda telah..bla...bla..bla..
dalam perut masa tu memang ada ribu-ribu butterflies.
first person yang aku call ms tu, faiz. sebab dia kompom dpt tpt yg sama. jd tak lah awkward sgt.
cut-cut-cut-cut-cut


ok. now. cuti dah boleh dianggap berada dihujung tanduk.
nasib baik aku bawak satu buku sahaja. (underwood-pathology). dan memang betul. buku tu duduk diam dalam bagasi tanpa disentuh. seperti yang disangka.
aku akan balik KL this saturday. amik flight pagi. so, aku boleh sampai KL awal. mayB merempat bilik sapa2 malam tu kejap sebab esoknya baru boleh check in.

ada betul jugak kata cik aini. cuti is boring. Part of it lah.
cuti yg paling best adalah bila kita pergi somewhere tengok tempat tengok orang nikmati ciptaan ilahi. (kan?)
kalau dok rumah jaa mmg bosan. x nafi. tapi sekurang-kurangnya terubat rindu aku pada mak, bapak, kakak, abg shukri. tv. sofa. katil. skrg aku dok atas katil sabri. sebab balik rumah takdpt nk jumpa beliau. jadi duduk katil beliau pun jadik lah.
















....dikarang dengan penuh nerd dan nak pegi library lagi oleh asri afandi =))

3 comments:

miss aini said...

post ni bosan.
xtipu.
tp aku suka sbb like always sebab..
ada nama aku dimention.
ok like.sekian

miss aini said...

lupa pulak.jom pegi library

Unknown said...

bosan ke? ~~,

jom gi library!!yeay