Wednesday, December 08, 2010

Malas!! eh. cikgu kitew kate tak bole guna negative word... jadi, tajuk post ni : tak rajin!!



seriously, malas aku skrg mcm gambar kat atas tu.ha. without the bottle laa..
eh..gambar atas ni gambar die mabuk ke die tgh malas ahh??
ahh lantak lah...yg penting lebih kurang..

2nd semester dah start seminggu 3 hari. setakat ni...

1. lect notes hepatitis aku tak pernah baca beyond hepatitis B. and paling last aku baca pun is last week. so, most probably, banyak dah lupa..

2. pathology dah masuk sistem GIT. termasuk lecture hari ni dah ada 3 lecture. dan 1st lecture pun aku tak habis baca. patutnya malam semalam habiskan. tapi mengantuk. siap half-way. end up baca komik atas katil gelak sorang2. ha.ha.ha.

3. parasit. kalau no (1) and (2) kat atas pun aku tak baca lagi. ni pulak nak bukak parasit. adeh..




aku -ve: ni lah akibatnya cuti tak cukup. 3 hari. mana cukup wei.
aku +ve: alah ngkau. kate nak jadi doc. dah keje nnt mne de cuti sangat.
aku -ve: ngok ngek!!
aku +ve: ngok kaw balek..



aku... kalau malas nk study... senang je, sumbat telinga dengan earphone. bukak mp3. tutup laptop. bukak buku study. insyallah bertahan berjam-jam menghadap buku. (ye betul, berjam-jam) 
tapi... sekarang... malas nak bukak mp3... layan rasa malas dgn tengok series dlm laptop... 

nasib baek series dah habes tgk. malam ni aku cuba nak officially start study. ha.ha.ha.
nak tawu aku berjaya or tak study malam ni??
haaa...sila bukak balek blog aku esok..(bluewkk!!)... same time.. same site.. (erh, perlu ke??) 

ohh...lupa..
malam ni aku ngn mr.joe nk tgk cite social network. adeh..
xpa2..bila habis tengok cite tu aku study ok?





p/s: siapa yg jugak malas cam aku?angkat tangan!! nak angkat kaki sekali pun bole!! tak perlu berdiri ok~~,.....





dikarang dengan penuh bergaya, bermutu, dan unggul

No comments: