Sunday, December 12, 2010

itu aku

bukan nak post lirik lagu kat sini..(haha)
forgive and forget.
aku hidup dengan ini dari dulu.
jadi korang, kalau korang sakitkan hati aku.
jangan risau.
aku dah maafkan korang
jadi tak perlu minta maaf
buat sahaja seperti biasa
seperti tiada apa yang berlaku

selalunya korang tak sedar
hati ini luka atas silap korang
aku diam. korang takkan pernah tahu
korang tak perlu risau
sebab aku dah pun maafkan
sebab bukan salah korang yang buat silap
hati ini yang silap, terlalu mudah dilukai sakit

maafkan aku
mungkin aku sukar lupakan silap korang
aku cuba, tapi gagal
jangan risau
itu cuma tersimpan dalam kotak memori 
dan bukan pendam dendam di hati
 
 biar masa akan kabur-padamkan segalanya
 

aku tahu, aku tak banyak kawan
 aku sayang semua yang ada untuk aku
jadi jangan tinggalkan aku
sebab korang sahaja yang ada
aku hargai korang setiap satu
terima kasih kerana sentiasa ada untuk aku






p/s: ini bukan puisi mahupun sajak. apatah lagi pantun, gurindam, syair dan sewaktu dengannya.

4 comments:

miss aini said...

wah igtkan syair tadi..baru nk bersastera sedikit...haha*ko tau x betapa susahnya baru aku junpa mana nk tgglkn komen?susah la,buat la chat box*

kumbang hitam said...

syair tu bukan yg ada lagu tu ke..
cam x ngan jek...especially part forget and forgive.. dah lah bahasa inggeris..tibe2 bawak syair kan..(haha)

chat box? ti lah, kalau ade masa aku nk buat balik..

miss aini said...

catatan kumbang lain?hey,im not kumbang!haha..masa byk kut..dok facebooking je..wee~

F@!Z said...

u've been tagged.. again!