Monday, December 13, 2010

saya mahu muka saya menjadi wallpaper korang untuk seminggu...yeay!!


nak letak gambar i'm hot sebenarnya. tapi gambar kat atas ni cam menarik.kan.kan.kan.

1. Do u think u're HOT?
HOT? tak.tak. sebab aku tak demam. jd body temperature aku skrg normal. 37degree Celsius.


2. Ur current wallpaper
lukisan, brush paint, gambar tepi tasik. ada mat saleh berpakaian zaman 1700an tengah tengok tasik..


3. tell about the wallpaper
cam gambar ala-ala kat galeri kt studio.
puji lap top sendiri : hensem!!


4. the last tyme u ate pizza
hmmm 2 weeks ago (amek ayat faiz)...sabtu tu makan dengan faiz, esoknya aini pulak...
dua-dua makan pizza hut.


5. last song u listened to
jap fikir jap..
Miley Cyrus - The Climb (tengah carik motivasi, sebab 3 minggu ni aku malas nk study)


6. besides completing this taggin' thing, i am....
having stomachache.. baru lepas makan... mak cik dewan re-cycle makanan tengah hari td.. sbb sebok layan budak pandu puteri (tapi ade jugak budak lelaki td, tak paham aku...)

p.s: aini kata mak cik switch jadual. jadi. sakit perut ni angkara siapa??


7. nicknames
asri, askree(sebut ask-ree..haha), hensem, kacak, bergaya, macho dan segak


8. tag 5 people
aini
faizso
haziq
dena(tag hr tu pun x wat lagi)
jo.namasoo


9. the person on no. 1 is...
orang gaji kat rumah aku


10. say something to the person on number 5....
something (yeah, oredi say something to him)


11. no.3 is in a relationship with...
one of my iban friend. becos he loves Iban so much u noe. everyday 'ngajat' in my room. I oso naik rimas. and his motto hidup is 'agik idup, agik ngelaban'. HE WILL MARRY AN IBAN GIRL ONE DAY. sure he will..


12. what about no. 2
bila lah lori kuning nak datang... adeh..

13. love words to no.4
I miss U (tomorrow will be another latter, other than U)..haha


14. 4 facts about the people u tagged.
- semua muda kecuali Faizso
- semua kurus kecuali Joe
- semua fail kecuali haziq yang bajet dapat 4F (sila tengok blog beliau-disini) tapi tengok lah nanti, dapat 2B2C..amek kaw.. (panjang pulak fakta..haha)
- semua pandai komputer kecuali AINI







....dikarang penuh gaya mutu unggul oleh asri.....

5 comments:

miss aini said...
This comment has been removed by the author.
miss aini said...

tgahari td mkn benda lain.mak cik just tukar jadual makn,jgn buat tggapan buruk kat beliau

Unknown said...

ekk.. ye ke?
x nampak cik mun pun td

miss aini said...

time aku xmkn time tu mesti xde cik mun.bestkan.die hanya ada time aku ada..so kalo nk tgk die,kena tnya aku dulu mkn ke x?haha

miss aini said...

xpuas hati!NAK POST COMMENT LAGI GAKS!SUKE ADE BYK NAMA AKU KAT POST NI!weeeee~~~~kita like like like