Wednesday, June 22, 2011

going back to UM..

sekarang dah pukul 0100
mata tak ngantuk pun lagi. barang dah siap dipack kemas dalam beg.
esok pagi dah boleh terus g airport je.

kenapa aku balik UM?
ye la, aku ada presentation elective project on friday.
kerja tu dah lama siap. just last few weeks ada few correction yang nak kena buat.
thanks Aini, JO, cady, dan Jem. sebab settlekan semua tanpa aku.
rasa bersalah pulak, bahagian correction tu semua korang je yg buat.
jangan salahkan aku.
salah kan laut china selatan yang memisahkan UM dengan Sarawak. hahahaha

student perubatan 2nd year perlu buat elective project ni lepas final exam haritu.
buat in group 4-5. and markah akan dibagi dan akan dibawa untuk peperiksaan akhir final year nanti.
elective project kitorg buat pasal effect of Phenytoin in causing neural tube defect. If mother taking the drugs and causes malformation dah banyak studies dah dibuat. tapi macam mana kalau drugs tu dibagi kat bapa?? jadi, ni lah yang kitorg usahakan.
gunakan tikus sebagai bahan experiment. dekat 2 bulan jugak lah nak kne duduk bilik haiwan tu. alhamdulillah few weeks before study week, experiment ni dah siap.
jadi habis final exam haritu just sibuk wat poster dengan report la.
Alhamdulillah siap.

jadi esok kena balik UM. then present. Sabtu pulak balik semula ke Bintulu ni.
4 hari je kat sana.lol!
dan sangat sedih bila aku dapat tahu. mulai esok sampai jumaat, area UM tak ada air. adushh... banyak betol dugaan neyh.. macam tawu2 pulak aku nak balik UM ae..
ada yang bertanya.
"kenapa kau balik 4 hari je, asal tak stay je terus kat situ sampai kelas start"
huh
boleh je sebenarnya
tapi kelas start on 11july. (DA CLINICAL YEARS DAH WEYYHHH...sikit je lagi)
maknanya, daripada masa habis presentation tu nanti, aku ada 2 minggu sebelum kelas start.
lama weyh...2 minggu
baik aku balik rumah.
and nanti2 pun jugak, bila aku dah masuk 3rd year, tak banyak pun cuti.
jadi sementara cuti ada.....2 minggu pulak tu.... baik aku gunakan kesempatan yang ada untuk balik...kan...kan...kan...
lepas ni dah jarang da nak tengok bintulu...nak tengok rumah


esok..
aku ada banyak benda yang aku risau..
risau dengan benda yang bodoh... benda yang kalau kau tanya aku "apa yang kau risau sangat neyh"... aku akan jawab "takda apa"
malu sangat nak bagitahu apa yang dirisaukan sebab perkara tersebut terlalu bodoh untuk dikongsi....









......

3 comments:

miss aini said...

ape perkara bodoh tu?nak tau nak tau nak tau!

Unknown said...

ade la... malu untuk dikongsi sebab terlalu bodoh..

miss aini said...

sebab bodoh la kita kena cter.boleh gelak golek golek