Monday, February 22, 2010

beginilah hari isnin aku

hari yang paling penat untuk aku

1. aku bangun pagi jam 6am...lepas subuh tu... aku layan blog kejap... baca blog manusia2 lain...

2. mon ajak makan brekfast kt DM sekitar jam 7 pagi.... aku turun...and tengok wajah seseorang....terus bagi semangat aku untuk studi...haha...sumber inspirasi....macam rase kene panah aje...

3. lepas makan nasik lemak...perut aku sakit.. dah sampai fakulti....aku bukan menuju ke dwn kuliah terlebih dahulu.....sebaliknya aku singgah ke toilet untuk melaburkan saham di awal pagi...

4. aku duduk kt dwn kuliah dalam jam 745am.... dewan tidak sunyi dengan early comers... aku buat readings jap tentang last lecture....

5. lecturer molecular biology masok....aku dah start ngantok laa bai.... aku struggle giler tahan ngantuk....at last 15 minit terakhir aku menumbangkan diri dengan bersandar dan tidur begitu sahaja...

6. lepas lecturer tu keluar...aku terus segar bugar macam sayur... diteruskan lagi dengan lecture histology....disampaikan oleh lecturer yang aku amat gemari....madam yeong soh onn.... lymphatic system.... sangat tak rugi aku pergi kuliah...

7. abes lecture tu pulak...aku melabur lagi ditempat yang sama....perlaburan pagi tadi masih berbaki agaknya....agak kotor disini... dari pukul 10-12 aku ada ceramah motivasi dari ex student MBBS UM....no comment on this....proceed...

8.aku pergi jumpa patient aku...naik teksi pergi midvalley...belikan beliau hadiah yang die nak hari tu, tunaikan hasrat beliau....lepastu naik ktm pergi bandar tasik selatan...pergi taman conXXXX...nanti aku buat post tentang beliau oke....oh yaa aku ada gambar beliau dengan family...


beliau yang kiri sekali...budak umur 9 tahun.... mak die sangat ramah walaupun kureng sikit dengan bahasa melayu and english...tapi tak apa....tak kisah..


9. balik2...dalam jam 445pm sampai mid.....sampai PPUM dalam jam 459pm....terus bergegas pergi kelas TITAS yang sangat aku tak switch on kan otak aku...tapi tidak pulak aku tidur....main dengar je ape die cakap...


10. balik dalam jam 650pm... balik pegi kolej kediaman... dan sangat sangat malang sebab hujan.... dahlah aku penat giler dari pagi tak rehat lagi... non stop pulak... hujan pulak... nasib ade payung esprit aku yang chanteq....tapi kongsi bertiga....masih basah jugak lah nampaknya....hahah...tapi tak kisah....best kot...xD









........

No comments: