Friday, February 19, 2010

dinner hari ini



beginilah rupa kotak KFC yang mati segan hidup tak mahu.....x muat nak masuk bakul sampah....

aku kata - wei, engko sampah laa...pegi masuk dlm bakul sampah
kotak KFC - bakul cakap aku x muat nak masuk...aku besar sangat...

hatta, kotak itu tidak berada dalam bakul....tidak pula berada diluar...
ibarat kata pepatah " keluar mulut harimau, masuk mulut buaya"...atau "masuk mulut buaya, keluar mulut harimau"....erk!!

LoCAtion: luar bilik aku (atas rak kasut , obviously)
Masa : lepas Isyak tadi, sampai makcik cleaner esok datang...(kalau korang ade mase datanglah menjenguk kotak KFC berkenaan sebelum makcik cleaner dtg esok)

soalan aku...."motif??" -buat gaya ala ala bapok kolej 12 UM- mati aku kalau diorg bace blog aku...haduuu...haduuu


dinner hari ni aku makan KFC....
lepas sembahyang jumaat tadi, roomate aku ajak makan carl's jr. for dinner..
sepetang-petang tu aku dah berkhayalkan french fries die....french fries die sangat2 tersangat2 sedap...teramat2 sedap... segar and one and only...
kalau aku pegi makan ctu...aku habeskan french fries die dulu baru aku sentuh burger...
roomate aku ade kerje....die jadik committee utk Debat Terbuka Astar....patotnye kol 5 lebey kitorg dah gerak daa pegi midValley...tapi, pkl 6 die x balik bilik...x jadi agaknye...die busykan, aku x sampai hati lah nak kacau...

last2, aku tido je menahan perut kosong dan kelaparan...
nasib membe aku sorg lagi meses...tnye aku nak pesan ape2 x....kebetulan beliau berada di mIDvalley...
syukur2....ade jugak yang prihatin terhadap perut aku ini...
at last aku x dpt carls junior....tapi KFC pun jadiklaa untuk DINNER HARI INI...


















........

2 comments:

F.Aminurrashidd said...

mcm aku pernah nampak je tong sampah ni, tp di mana ya.. x silap aku.. D 300 ASTAR kan? heheh

Unknown said...

mane lagi....ASTAR laa..hehe