Friday, February 19, 2010

mukadimah

rasa cam menulis buku pulak nak kene buat mukadimah nih...
soalan aku...."PERLU KE??"
dah banyak blog aku buat....termasuk yang ni sudah yang ketiga...
Gila BuKAn??
haha....yang penting hati ini gumbira sudaaahhh...
aku sebenarnya tiada motivasi untuk membangunkan blog ini.... sekadar untuk suka-suka saja...

aku tengok orang ada blog....aku pun menggatal nak ada blog jugak...

aku tengok blog org ade berjuta-juta follower...aku pun nak ade berjuta-juta jugak...jadi aku tambah sendiri follower aku..(ups kantoi sudaaa)

aku tengok orang punye blog canggih2...ade background music yang terkini lagi hits kt corong corong dan lohong lohong radio mahupun kat iphone korang.....canggih laa...jadi aku pun nak canggih jugak...

aku tengok ade orang letak gambar2 sendiri yang bajet comel walaupun tidak dan mencomelkan diri sendiri dengan menambahkan kesan grafik pada gambar dengan mebuatkan muka sendiri cerah macam iklan fair and lovely....aku pun nak ikut jugak walaupun masih jugak hodoh sekalipun dengan image editing...(bunuh diri---duhs2)

jadi kesimpulannya...aku tidak meletakkan harapan dan cita2 yang menggunung tinggi kasap sampai mencecah awan, tetapi ini sekadar mengisi masa kelapangan yang ada, kalau busy buat2 lapang pun boleh jugak diisi dengan mengupdate blog...
apa kaitan kesimpulan nye ni dengan isi cerita???...biar lah...malas nak backspace...

ape??...ko cakap blog aku macam sampah???
agak arr.... tapi aku rase cam taik je...dah lah ade gambar mona lisa kt ats....dengan minoman kerasnye...yaaa mashaALLAH...(ambek kopiah letak kt kepale)...insaf sejenak~

(bukak kopiah balik)


 

 


























soalan aku----"perlu ke??"

No comments: