Friday, February 19, 2010

kenapa perut harus lapar


pagi-pagi lagi aku dikejutkan dengan suara roomate aku dan kawan dia yg datang menyinggah dibilik..
aku usha jam dah pukul 800 pagi
lambat..
segan pulak bila org tak dikenali dok tengok aku tidur...
nak buat-buat tido pun dah hilang nafsu...
aku bangun..
pergi basuh muka kt toilet..
rasa tak selesa..
dan
tak segar 
aku cari apa yang kurang
aku intai dalam seluar kot-kot TERmimpi basah....bukan
aku garu kepala kot-kot ada kutu tengah main kejar-kejar......diorg masih tidur
aku gosok muka aku dengan air
gosok
gosok
(tapi jin x jugak keluar seperti yang diharapkan)
aku pulang ke bilik
kemas katil
bila aku membongkok....kepala aku berdenyut pening
aku pening kepala
dan masih lagi pening
kekurangan yang aku cari dr tadi...aku dah berjaya temui
aku pening kepala
hancur pagi jumaat aku
dengan hanya pening kepala
dan tidak ketinggalan perut aku kosong
bila kosong....dia lapar
bila lapar.....dia nak makan
duh..~~
harap bersabar yaa perut
duit dah nak habis, jadi kena belajar berjimat yaa perut









selamat pagi dunia
.....

No comments: