Wednesday, June 09, 2010

masa untuk 'clear'kan habuk diblog sendiri

ini entri pertama untuk bulan june. terlalu lama aku biarkan blog ini tak tersentuh. debu pun menebal ditemani labah-labah serta sesawangnya. melampau sudaaa.. yaaa... semua nya ada sebab



1. lappy ini tetiba takleh nak connect ngn wifi rumah. aku tak tahu pulak apa masalahnya. jadi aku biarlah. biar. tak rugi apa pun kalo tak online. sehingga hari ini. kesian pulak. kalau aku tak buat sumting, lappy aku dalam kategori "SICK". aku tekad untuk tekan2 apa apa yang patut pada lappy ini. bagi panadol or bagi active or bagi fast. alhamdulillah berkat kecekalan, kegagahan dan perpaduan satu malaysia, aku berjaya jugak meng'online'. dan ber'skype'. dan donlod movie baru. hahahaha (gelak gelak gemuk, bulat, dan boroi)



2. sepanjang minggu lepas, aku ada tetamu. erm, my cousin. erm. tipu. aku tipu. actually, my cousinSS. haha. sebab dengan adanya mereka mereka itulah, tetiba ada banyak benda lain yang aku boleh buat selain online. dan selain jalan2 kat luar. maka dengan itulah blog aku terbiar disisi jalan.



kat yahoo news ada satu liputan tentang beliau yang bergaya horny diatas. erk!!! bukan yang bertopi dan berneck tie tu oke. yang itu pak cik jual karipap depan rumah mak cik ngko. bole??
liputan tersebut bertajuk Obama's learning 'whose ass to kick' in oil mess
aku harap esok lusa akan ada liputan Obama's learning 'whose ass to kick' in human rights violation. sebab dari Isnin lepas sampai sekarang, (aku harap korang semua sedia maklum apa yang berlaku isnin lepas) aku tak dengar lagi komen dia tentang isu ini. dia lebih risaukan isu alam sekitar daripada isu kemanusiaan. eniway, entri ni bukan nak cerita pasal pak cik horny di atas.


aku actually nak share ghost story. a good one. a really scary one. tapi aku dah mengantuk. sangat. sangat penat. esok esok lah. bole? tak boleh pun aku tetap stop kat sini jugak. dah dah. good nite. good morning. or good in whenever u r now.



























.

No comments: