Friday, December 24, 2010

Selamat Pagi Malaysia TV3




tv3 : waw. tahniah kepada anda sebab dapat keputusan cemerlang dalam PMR.


bdk 8A : terima kasih (malu-malu). ohh saya sunggoh tidak menyangka ini semua akan berlaku. saya sengat terharu. mak saya peluk saya. bapak saya peluk saya. cikgu saya peluk saya. semua orang pun peluk saya sebab saya mendapat keputusan yang cemerlang. ohh sungguh tacing lah semalam.


tv3 : boleh kongsikan kunci kejayaan anda. mungkin ada adik2 diluar sana yang bakal menduduki peperiksaan pmr tahun depan. mungkin boleh mereka jadikan sebagai panduan.


bdk 8A : ohh.. saya tak studi pun. malam-malam balik sekolah saya tidur. bangun je taw2 kena pergi sekolah. selalu jugak lah saya didenda sebab tak buat kerja rumah. apakan daya, saya balik rumah pun tido je. xde buat apa. selain daripada itu, saya selalu ponteng tusyen. sebab kalau saya pergi pun saya tidur. no points of coming rite. ehh cakap orang puteh pulak. hehehe. saya berpegang prinsip a.k.a motto hidup saya. iaitu "waktu cuti is waktu cuti, all books must be locked in the store room". hobi saya, bermain game dan shopping. dan benda yang paling saya benci adalah pergi sekolah. saya selalu lah masuk pejabat cikgu disiplin sebab ponteng kelas.
kalau ada exam, esok nk exam, malam tu pukul 12 baru saya nak bukak buku. tu pun selepas mak saya pecahkan lap top suruh saya studi. saya study tak tidur sampai pagi. pastu bila keluar result dpt jugak A. semua pulak tu. nak kata saya genius pun boleh jugak. tapi jangan cakap kuat-kuat, nanti orang tahu. hehe



















....dikarang dengan penuh kengantukan dan mahu masuk tidur oleh asri afandi

3 comments:

miss aini said...

eh betol ke budak tu kata mcm tu.kasik link.nk tgk

Unknown said...

ni rekaan je...haha
xkn lah betol2..=))
SPMtv3 ni sje je, supaya boleh bayangkan plot die cane..

miss aini said...

sbb ade org cam xpuas hati je ngn dak cemerlaang pmr ni.aku pon nk tau gak sbb apa.xpe,aku google*bz body kot*