Friday, May 21, 2010

hari ini ada orang sangat gembira



baru dapat berita dari beliau. beliau yang mana?. yang tengah duduk dalam gambar itu. yang mana satu? beliau seorang sahaja disitu, adakah mata engko juling sebelah? <---tidak perlu jawab

apa pengkhabaran beliau? beliau mendapat tawaran belajar perubatan ke Czech Republic (sori kalau salah eja) aku cuma tahu menyebutnya sahaja, tapi tak tahu mengeja. sebut:zerg republik. bole?

for sharin good job girl.!!! walaupun kita x dapat studi sama di UM. walopun ko x dapat jadi my junior again. walopun ko x dapat rasa apa yang aku lalui, its ok girl. u got a better offer. u gonna be a doctor too. rite? thats the greatest thing.



okeh...untuk penjenguk blog beta. beliau merupakan junior aku sewaktu di sekolah menengah sains miri dahulu. aku tingkatan 3, beliau tingkatan 1. aku kenal beliau kalau tak silap masa minggu ukhuwah apa ntah lupa lak nama aktiviti tersebut. beliau dan aku, both naqib and naqibah, and jadik fasi untuk satu grup masa minggu aktiviti tersebut. dari situ dia jadi junior paling rapat aku selepas hadi (korg x kenal, tapi beliau kenal).



beliau dapat result SPM yang gempak dengan result 9A1B. dan malam ini sepatutnya flight beliau ke KL untuk mendftar ke PASUM pada hari ahad ni. PASUM where i do my foundation before. tapi petang ni keputusan JPA keluar dan Alhamdulillah, beliau berjaya mendapatkan tempat untuk biasiswa tersebut. jadi malam ni beliau tetap ke KL, tapi atas tujuan melancong, well tiket takkan nak burn kan.



sharin, SYUKUR kat ALLAH atas pemberian-NYA. this is reallly BIG. Super BIG anugerah dari-NYA. orang lain tak dapat tau. SYUKUR sangat2. do u still remember what i told u??... Allah akan bagi kita apa yang terbaik, mungkin buruk dipandangan kita, tapi itulah yang terbaik untuk kita. mungkin sesuatu itu baik dimata kita, tapi sebenarnya mungkin menjahanamkan kita. we would never know. ALLAH tahu. and now,ALLAH give u got both. now u choose.

CONGRATULATION!!!!
happy for you =)


readers, i have link her blog. where?? click the first picture (top-most)

sorry sharin, i steal ur picture from facebook..haha.. if u dont mind =)



















..............

1 comment:

arin ahim said...

hahahaha..asri2....aku bok jumpa blog kau...hihi..thanks ya pok..hehe