Friday, May 14, 2010

simple + interesting = feel goOd

video ni dah lama... tengah hari tdi before gerak g mandi for jumaat prayer, channel V kot yang maen semua lagu2 Beyonce...termainlah music video beliau yang ini..
agak over Beyonce dlm music video ni. terlalu sexy. sejak bila beliau tak sexy??..aha.. hari tu aku tgk MV beliau yang "sweet dream" kot, my cousin yang tunjuk, kalau beliau tak tunjuk, aku takkan pernah tengok MV Beyonce oke... bapak melampau dia menari...sila tekan play kalau nak tengok.










kalau tengok music video ni, Beyonce dengan 2 orang penari, pastu kat belakang blank...simple.. sangat simple dia buat... tapi aku tgk ramai aje yang suka... termasuk aku sendiri... kenapa??... sila rujuk buku teks oke..



and beberapa parody yang dibuat... boleh carik dalam youtube...ada berlambak... tapi yang aku link-kan dlm entri ni sangat sangat sangat kelakar oke.... sila tekan diSINI dan diSINI .. video is about watching not reading....am i rite??














.......

No comments: