Friday, May 07, 2010

header tingkap yang baru

hahahaha ( xtau apa yang lawak sangat)
dekat tiga jam aku mengolah header tu...akhirnya dapat jugak seperti yang korang nampak..



apa??... sori lah, nampak cam budak2 sket.. well, aku kan kanak kanak riang... kalo x pun cam budak perempuan...
xapa, dalam sebulan lagi kalo rajin aku tukar lah... kalo tulang aku masih lagi ringan...

bahan bahan diperlukan: jari, kertas bnyk2 kaler, marker pen, gambar2 dalam lappy, gabar2 jumpa kat google, XXXX(sensert, kalo korg tahu mesti aku kene gelak, xnak buat malu diri sendiri di dalam blog sendiri TT)


bila dah upload, tetiba ada ruang yang agak besar kat bawah, scroll kt bwh sket baru nampak post.... cam mengganggu gler ahh, cane nak buwat ekk..
agak tidak menjadi usaha aku...








...........

No comments: